62 roliga frågor

Hittade en kul lista på Denise o saras blogg. Tänkte att vi kör den.

1. Hur gammal är du om fem år?
     17

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
     Datorn, haha om det räknas. ;)

3. Hur lång är du?
     1,54 , måste bli längre!

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
     Kommer tyvärr inte ihåg

5. Vem ringde du senast?
     Denise

6. Vem ringde dig senast?
     Dolt nummer.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
    Öpnna //Denise

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
    Messa

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
    De är skilda

10. När såg du senast din mamma? 
      För 4 dagar sen

11. Vilken ögonfärg har du?
       blå/gröna, men mest gröna

12. När vaknade du i dag?
      Runt 12:00

13. Vilken är din favoritjulsång? 
        Jingle Bell rock
             
14. Vilken är din favoritplats?
       In the Mall ;)

15. Vilken plats föredrar du minst? 
       Skolan!!!!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
       Om tio år är jag 22 och då har jag ett jobb. Kanske mitt drömjobb. (bli en känd sångerska hehe). Eller så sitter jag i kassan på Ica om skolbetygen inte blev bra haha.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
      Det vet jag inte

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
       När jag och Denise lekte med webbkameran.

19. Hur stor är din säng?
      120 cm. Jätteskön! Då får man plats att röra sig, vilket jag behöver

20. Har du stationär eller bärbar dator?
      Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
       Ibland en stor tröja och boxershort eller i min pyjamas

22. Hur många kuddar har du i sängen?
       2

23. Hur många landskap har du bott i?
       Ett, södermanland


24. Vilka städer har du bott i?
       Jag har bott i Stockholm hela mitt liv

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
      Asså jag har strumpor eller så e jag barfota när jag e hemma, men när jag e ute så har jag ju skor. Om det e varmt ute så tar jag flipp-floppen/gladiatorskorna och då har jag ej strumpor men om jag har jumpaskor så har jag strumpor.

26. Är du social?
      Nja.. Inte i början.. Men om jag har något att prata om så pratar jag ju :P

27. Vilken är din favoritglass?
        Alla isglassar, Ben & Jerry och Magnum

28. Vilken är din favoritefterrätt?
       Have lots of them ;)

29. Tycker du om kinamat?
      ÄLSKAR DET!

30. Tycker du om kaffe?
       Kaffe med mjölk i e väl helt ok, Har aldrig smakat Kaffe Latte eller Cappucino (eller hur det än stavas) men det kanske också e gott..

31. Vad dricker du till frukost?
       Juice

32. Sover du på någon särskild sida?
        Jag rör mig mycket i sömnen så det kan vara höger och det kan vara vänster
       
33. Kan du spela poker?
       Nej, men jag vill kunna det

34. Tycker du om att mysa/kela?
       Gör jag väl..

35. Är du en beroendemänniska?
      Vad är en beroende människa? Haha


36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
       Nej

37. Vill du ha barn?
       Ja, senare i framtiden kanske, hehe, Max 2

38. Kan du några andra språk än svenska?
        Ja! Föutom Svenska så kan jag: Engelska, Tyska, liite Franska, Sen liite småord på kinesiska :)

39. Har du någonsin åkt ambulans?
       Nein, men skulle vela. Det skulle vara coolt.

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
      Havet.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
       Kläder och skor!!

42. Äger du dyrbara smycken?
      nja.. Vet inte, brukar inte andvända smycken så mycket men det händer väl. Tror inte att jag har sååååå dyra smycken fast något finns det ju!

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
       Vänner, Gossip Girl, Desperate Housewifes, Grey's Anatomy 2½ Men, The O.C (Fast det har ju slutat), One Tree Hill och Scrubs.

44. Kan du rulla med tungan?
       Aa

45. Vem är den roligaste människan du känner?
       Hehe vet inte... Pappa kanske? Haha

46. Sover du med gosedjur?
       Nej

47. Vad har du för ringsignal?
        Tokio Hotel - Durch den Monsun

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
        Nja.. inte sen jag var jätteliten men har en pyjamas som e från när jag var ungefär 5 år..

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
        Haha ett sudd :P

50. Flirtar du mycket?
       Nej

51. Kan du byta olja på bilen?
      Nej

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
       Har inget körkort, men ska skaffa det så fort jag kan köra :P

53. Vilken var den senaste boken du läste?
       Nu håller jag på att läsa "När vi båda andas".

54. Läser du dagstidningen?
       Nej

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
       Ja jag prenumenerar på JULIA, vilket som e världens tråkigaste tidning enligt mig. Men ska börja på OKEJ! snart

56. Dansar du i bilen?
      Nja    

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
       The voice

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
       Ett recept :P

59. När var du i kyrkan senast?
       det var nog i vintrs

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

     Har ju inte gått i Högstadiet men ska börja så det kan jag inte svara på än


61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
       Har aldrig campat. Och tror inte att jag vill göra det heller.!

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
        Kommer inte ihåg


Kommentarer
Postat av: Josefin (som e bäst:P)

Vad handlar egentligen the O.C om?

2009-08-20 @ 21:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0