Bild på Bill - Osminkad?

Igår somnade jag runt 4:30 alltså halv fem.. Nu har jag packat men håller fortfarande på med rummet. Jag måste leta efter en bild på Bill Kaulitz när han är osminkad för jag kanske ska klippa mig likadant som han. Hans hår e så jävla snyggt. Och Sara har jätte många bilder på honom när han e osminkad men precis när jag behöver henne så loggar hon ut ur MSN. :( Äh får leta lite till sen. Efter städningen så ska jag iaf hemtill Pappa, och jag hoppas verkligen att han är i närheten då för jag orkar ite åka tåg och buss. Men nu måste jag fortsätta med städningen. Ni får före och efter bilder sen. Bloggar mer när jag e hos Pappa 

Danni 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0