Chocolate cupcakes, och Prison Break

Idag kom ju Miichi och hon gjorde värsta makeovern... Sen bakade vi lite chocolate cupcakes och såg på prison break. Sen så satt vi på balkongen och drack te och åt muffins.. Tända ljus hade vi också ;)  Vi tar det bästa sista så här kommer bilder ifrån dagen.
Bakverken:


Här är muffinsarna i ungnen.


Färdiga och svullna.


Och här är de med glasyr..


Disk vart det såklart också :(   ;)


Michelle gjorde glasyr fast där i är det bara kaffe och smör

Makeovern:
Före bilderna:


Ugly

Ännu fulare.

Och efter foton:



Skillnad va? Vad tycker ni?

Och nu från fikat:


Michelle dricker sitt te.


Denise tar en tugga av en muffins

Men fråga mig inte vad hon gör här ;)


Där sitter jag och dricker mitt te.

Juste, sen var vi ute med Lina (Dense & Miichis kompis) och hennes hund Kiro. Och när vi var på väg upp så såg vi en igelkott som var jättesöt.


Den vart så himla rädd när Kiro morrade åt den, stackarn.

Ok det var nog allt, men om jag hittar fler bilder så laddar jag upp dom imorn. Det här inlägget har tagit hundra år att skriva och lägga upp bilder men gör inget. Och det är fortfarande inte slut :P Ok, Nu kommer vi till den bästa delen och den sorligaste. Prison Break. Ni som såg det kan kolla men ni som inte har sett det och vill se det på datorn ska inte läsa mer av detta inlägg! Iaf asså OMG, Han dog. Michael Scofield dog. Jag visste det innan det kom för Jag fick fram det ur Michelle, men jag visste inte att det var denna gång. Och jag grina. Och jag kan säga er att jag ee inte den typen som gråter till filmer. Men jag kunde inte hålla de inne. Och jag grinade så mycket att jag blev täppt i näsan och fick andas genom munnen. Och han fick inte ens träffa sin son :'( Efter som att han dog 2005 och det är 2009 nu. Och det var 4 år senare och då var alltså ungen 4 år. Aja som sagt när vi fikade så tände vi ju ett ljus och jag sa att ena var till Michael.


Där är alla ljus


Och där är bara Michaels ljus.


Michael Scofield




Gosh! Is he hot or is he hot? - He's HOT!


R.I.P Michael J. Scofield. 1974 - 2005 ♥

Nej men nu måste jag sova. klockan är nästan halv fyra på natten :o

Bloggar imorn.
Danni

Kommentarer
Postat av: deNise

Vad jag gjorde med muffinsen? Den höll på att ramla ur så sa Michelle nåt så jag skrattade samtidigt hahah

2009-08-14 @ 00:46:07
URL: http://deniseosaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0