Dagen

Hej! Nu e jag hemma från skolan och Handen C. I skolan så fick vi ett nytt schema. Det e jättekomlicerat. Jag vet inte ens när jag börjar imorn :S Men iaf efter skolan så satt jag och Josefin vid skaterampen och kollade när alla åkte. Sen så mötte jag Miichi & Denise och vi åkte till Ö&B för Miichi skulle handla. Efter det så drog jag till Handen C för jag skulle köpa ett skrivhäfte till skolan. Typ ett sånt som man kan anteckna i.. Efter handen, så åkte jag till Pappa för att hämta mina grejer. Och nu sitter jag här. Så nu har jag gjort en lång historia kort. Haha skoja. Men nu ska jag nog in på lite bloggar och läsa.. Juste detta e till Miichi!: Jag har inte fått den där kommentaren som du sa att du skrev..
Men nu orkar jag inte blogga mer för stunden, men bloggar nog om en stund.

Peace/ Danni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0