DET E INTE SANT!!!!!

Det kan det inte vara! Gud, Det sägs att Bill Kaulitz från Tokio Hotel har piercat börstvårtan!! NOOOO!!! Det kan inte vara sant. Vad har jag någonsin gjort honom? Precis ingenting!! OH GOD! 

Look at this!!

 
It just can't be true!!!!?? Det e någon som har gjort så att det ska se ut som om han har gjort det. Det e inte sant! Det  får det inte va! Ok, var bara tvungen att visa er denna tragiska, sorliga, video! God, can somebody just shoot me???
Please!
(Jag gillar inte Bill mindre nu, älskar honom fortfarande lika mycket, även det misstag han har gjort!)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha fan va det var roligt när jag skickade klippet till dig på msn, hahah.. Du blev helt chockad, inte för att jag inte blev det hahah.. Jag blev helt galen! Men Jag fattar inte varför han förendras så mycket :(. Hoppas hans personlighet inte har förendrats..

2009-08-28 @ 17:29:29
URL: http://deniseosaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0