Ehh ok???

Var nyss inne på Kissies blogg. Alla vet väl vem hon e. Den där blonda tjejen som tror att hon e nån. Jag brukar gå in på hennes blogg ibland meninte för att jag gillar hennes blogg (hatar den egentligen) men jag måste bara se hur dummare hon blir för varje dag som går.



Här är den vanliga bilden, utan markering ringar som jag hade gjort för att ni skulle se..
Ser ni hur det blir som små hack i hennes ben?
Det e för att hon har gjort något på typ Paint/Photoshop så att hon får smalare ben. Ser inte ens bra ut. Hon tror verkligen att hennes läsare e lika dumma som hon e. Det här e ett tecken på att hon inte har bra självförtroende. Det hon skriver i sin blogg om att "she's the one and only" e falskt. Ni ser ju själva. Hon sitter framför datorn och skriver att hon har så himla bra självförtroende och att hon tycker att hon e den snyggaste i världen. Men det e en sak som som jag inte tror på och det e att hon verkligen har så bra självförtroende. Hon redigerar ju sin kropp på photoshop eller något liknande. Och om man har bra självförtroende så ändrar man inte sin kropp via datorn. I alla fall den där grejen som jag hade tänkt att göra, det får bli någon annan gång, för det var visst svårare än jag trodde :P. Nej men nu ska jag läsa lite bloggar.. Var bara tvungen att blogga om denna skandal.

Kommentarer
Postat av: Anonym

asso vem fan VILL se ut så där?? jag hade inte ändrat mig till atte ut så där iallafall!! Benen ser FÖR smala ut för hennes kropp!!

2009-08-19 @ 23:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0