Färgat håret.

Hej! För typ en timma å färgade Michelle håret på mig. Eftersom att jag hade typ svart hår och jag ville ha brunt så tog vi ljusbrunt... På något sätt så väntar jag på att skolan ska börja. Och det är väldigt ovanligt av mig efter som att jag njuter varje dag jag är ledig. Jag skulle nog klara av skolan perkfekt om det inte vore för gympan. Och förra halvåret så hade vi en vikarie som är bättre än min riktiga lärare. Fast nu kommer han tyvärr tillbaka och Han som var bra ska sluta och börja i Brandbergsskolan tror jag att det var... Aja, juste! Michelle målade klart mina naglar också. Hinner inte lägga ut några bilder för jag har as ycket att göra på datorn nu men jag bloggar senare..

Lovar// Danni

Kommentarer
Postat av: Misslovely ;)

hallå vet du, jag tkr verkligen att du ska göra slingor !! jag kan lova dig att du kmr bli skita snygg ! :D kan inte vi göra ?? plus att utväxten som blev ljusare kmr inte att synas då =P

2009-08-03 @ 10:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0