Farsta

Nu e jag hemma från Farsta. Jag fick åka fårån Skogås till Jordbro för att hämta sara för hon hade inget busskort eller nåt. Men så glömde jag det som hon skulle låna! Men hon tog mitt för jag skulle planka. Men i Skogås så mötte vi Denise och hon kom exakt när bussen kom. Som vanligt.. Men så åkte vi till Farsta hon där så gick vi in på någon affär kommer inte ihåg vilken men.. Aa sen så blev jag och denise hundgriga så denise tog bara en glass och vatten på McDonald's och jag och Sara käkade på Burger King. Sen gick vi in på H&M för där skulle jag köpa ansiktsmasker och någon torr schampoo. Sen så köpte jag mina skor men har lite ångest över det. Asså jag tycker att de var snygga men typ alla andra säger att de ser konstiga ut :/ Vissa säger att de ser stora ut. Det e 38 och jag kan hålla med er om att de e liiiiite förstora men vissa tror att det e strl 40 :S. Andra säger att de ser ut att vara från 80-talet. Så jag tror att jag ska lämna tillbaka de och då får jag ju mina pengar tillbaka men det finns ju få skor som kostar 200.. Det var rea just nu men skulle behöva lite mer pengar och jag har kanske 250 kr kvar av min månadspeng.. Så ska nog köpta nya skor.. Hittade ett par andra ascoola skor för fyra hundra men ska köpa pengar till mobilen också så där gick ju en hundrig. alltså har jag bara 350 kr. Sen har jag lite småmynt men skulle behöva en 50-lapp :) Nej nu ska jag inte tråka ut er med lite matte haha. Skolan börjar ju inte förrän Måndag. Hehe.. Men sen efter Farsta så åkte vi hem till Michelle för hon skulle låna lite grejer från denise..Sen så ska man ju på ett poolparty i Jordbro där michelle ska dansa. Men nu ska jag nog gå och.. Sova. Hahah Önskar att jag kunde det men, nej ska nog vila lite..

Danni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0