frisyr

Hejhej! OMG!!! Såg ni Prison Break??  Gud. Tycker så synd om Sara. Någon annan som kanske gör det? Imorn är det ju tisdag och då ska jag klippa mig. Jag har inte bestämmt mig om hur men vi får se. Har två alternativ. Har tyvärr ingen bild på det men ja, ni får se imorn. Det står iaf mellan Hayley Williams hår vs. Bill Kaulitz vanliga hår. (Ska inte ha uppsprättat om ni tror det :P) Egentligen borde jag gå och lägga mig nu eftersom att jag ska upp kl:0900. Ja.. På fredag så ska jag, Sara och denise (Kanske?) till Farsta C för jag ska köpa jumpaskor. Det finns inte så mycket mer att skriva nu och jag tror att jag ska gå upp och lägga mig i sängen och läsa lite.. Men först ska jag in på lite andra bloggar.  Bloggar imorn på morgonen, om jag hinner annars blir det efter klippningen. Ni ska få före och efter bild sen. Juste det skulle ni ju få av rummet också men det e inte klart än.. Hehe hann aldrig.

Danni

Kommentarer
Postat av: Miichi

Skulle inte du fråga om poolpartyt på fredag ??

kommer Yasmin vara hemma då ?

Men det är sent i alla fall... men påminn denise också att hon ska fråga :P Puss VISA BILD PÅ DIN FRISYR =D

2009-08-18 @ 12:17:36
URL: http://miichi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0