Frisyren

Hej. Tänkte lägga upp lite bilder på frisyren nu..


Där hade fluffningen åkt ner lite menmen..


Sådär ska det egentligen vara. Eller ja när jag har vax och hårspray i. Vilket jag kommer ha för att fluffa upp det lite..


Sådär kort är det när jag sätter upp det..

Ja det var de  bilderna. Nu vet ni i alla fall hur det blev..  Vad tycker ni?Juste! fick såklart inte följa med Denise och Sara till Handen. Eller jag fick det av Sara men självklart inte av Denise. Har ju inte sett Sara på typ 1-2 månader..  Men hon kommmer hem till oss iaf och då får jag ju se henne. Nu sitter jag och lyssnar på lite musik. Bara så att ni vet så klippte jag mig som Bill Kaulitz.. :) Har inte bilden på denna dator, men har den på en annan så ni får den bilden sen. Men nu ska jag in på några Twilight/Tokio Hotel sidor

See yah!

Kommentarer
Postat av: Donna

Vad fin du blev, du passar riktigt bra i den frisyren =) Älskar dig!

2009-08-18 @ 19:00:30
Postat av: Sara

Jättesnyggt, passar skitbra ;)

Den liknar bilden oxå!

2009-08-19 @ 01:00:20
URL: http://deniseosaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0