HEMMA!!!

Förlåt, förlåt, förlåt, och ännu mer förlåt. Jag sa ju att jag kunde blogga där men tydligen så kunde inte inernet funka så jag har alltså inte kunnat blogga. Men försätt att läsa min blogg för nu är jag ju hemma igen :P Iaf det blev bilder som ni ska få se sen men först måste jag bara berätta:
 En dag när vi var vid en pool som låg nära huset där vi bodde så skulle jag gå på toa och byta om. Men jag fick typ stå och vänta i typ en kvart för tjejen innan mig hade diarré. Asså hon sket i 10-15 min sen så ryckte jag i handtaget för att hon skulle fatta att det var kö. Så öppnade hon efter en stund. Och när jag gick in så höll jag på att kvävas. Asså det stank så mycket. Asså det kändes som om 5000 hästar hade bajsat på den där toan. Usch! Asså det är obeskrivligt hur äckligt det luktade. Och jag kan säga er hon var inte färdig. Hon gick in på Killarnas toa och avslutade allt. Men det värsta kmr nu: När jag kom ut så skulle personalen städa toaletterna och då trodde de ju att det var jag som hade gjort att det luktade så där äckligt.  Pinsamt!!! Iaf nu ska jag ladda upp bilderna.
(är klickbara bilder.)


Tropicana till frukost dricka. MUMS!


Denise och Devin efter att vi hade badat vid poolen.


Någon slags mur i Gotland. Syns inte så bra men men...


En annan del av muren.


Kolla vad jag hittade och köpte (självklart)


Köpte en belgisk våffla när jag var hungrig. Asgod var den. Bill åt ju en sån förut och jag tyckte att den såg så god ut så jag tog en


Där är bill med hans goda underbara våffla :P


Gjorde hennatatuering också. En stjärna på höften.


Två blommor


Gräs


Denise och Devin vid en strand


Devin och Denise på en resturang igår


Min goda pasta med Köttfärssås


Och cola på hemvägen såklart.

Det var alla bilder jag hade, men nu måste jag gå. Bloggar senare.

// Danni


Kommentarer
Postat av: Nickelodeon

Ja! Nickelodeondagen i Stockholm er på Gröna Lund 30 august! Du kan hitta all info du behøver under http://www.nickelodeon.se/nickelodeondagen.



Hoppas ni alle kommer dit! Kommer til å bli en riktig fest med SvampBob, Alexander Rybak, EMD, Amy Diamond, Markoolio og Alice!!

2009-08-01 @ 18:54:11
URL: http://www.nickelodeon.se/nickelodeondagen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0