HITTADE DEN!

Hittade usb:n så här kmr bilderna,


Jag och min klasskompis Josefin


Ser ni hur kort jag e???


Där går jag och stressar :P


Salladen till några grillade hamburgare som vi åt hos Pappa


Sen så åt vi lite glass och chokladsås till efterrätt


Haha, ja jag hade tråkigt


Tog en liten bild när jag skratta hehe


Hade lite olika grejer på datorn som gjorde att man kunde se dubbel ut och allt möjligt..


Visste ni att jag har en tvilling? Hihi skoja


Haha visst var jag fin??


Huvudlösa Danni


Ett wienerbröd som jag var tvungen att tjata på Kicki innan jag fick det :P

Och nu från dagen:



Josefin i en bil från typ.. ja nån gång i tiden ;)


Massor av gamla bilar


En jättedålig bild på någon gammal apparat typ..


Det där ar toan i rymden. Om nii ser det där hålet så e det där man ska bajsa. Och man får inte missa för då flyger korven runt, haha. Och man skulle kissa i en tratt :S


Me in da space, hehe


Haha


Japp, så ser jag ut idag :)

Ja det blev mörka bilder, men det var såå himla mörkt överallt. Ja, det blev ganska många bilder ändå. Men det e jag ju skyldig er. Nej men hu ska jag surfa vidare. Sen så ska jag nog hitta på något annat


Kommentarer
Postat av: Miichi

Hahaahahaha sista bilden äger =)

Men bilden som du skrattade/log på är jätte söt !!!

<3<3<3

2009-08-26 @ 19:37:53
URL: http://miichi.blogg.se/
Postat av: deNize

HAHAHA Den bilden när ditt ansikte är ihoptryckt! = Skit bra!

2009-08-27 @ 00:25:09
URL: http://deniseosaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0