Katrin Schulman

Hej igen! Tänkte bara skriva ett inlägg om Katrin Schulman. Alla typ hatar henne, men jag förstår inte varför. Det käns som om jag e den enda som gillar henne. Jag tycker om henne för hon säger liksom vad hon tycker och tänker. Hon spelar inte någon annan och ljuger om vad hon tycker. Hon gillar ju inte Kissie typ. Och det e något vi har gemensamt. Ska lägga in några videoklipp med henne när hon pratar om Blondinbella och så..

 
Mitt favvo klipp med henne.
 
Och det e samma sak med Carolina Gyning. Jga har sett på några bloggar att typ jättemånga e emot henne
Och alla typ tycker att hon och Katrin bara skriver om bantning. Som katrin säger. Iaf ville bara säga att jag e inte som alla andra. Jag har ingenting emot Katrin eller Carolina. Gillar de båda.

Kommentarer
Postat av: Donna

Då är vi två... Tycker Katrin e helt ok, jäkligt rolig emellanåt och Jag älskar Gynning. Har hennes bok, egogirl, om du vill låna. Pussåkram

2009-08-29 @ 18:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0