Kommentar - Again

Hej! Fick ännu en kommentar om att min blogg suger. Ni ska få se den.


 
LOL om Långt inlägg?:
Den här bloggen suger!!! fixa den bättre eller gör en ny

IP: 80.217.77.224

SV: Om du nu än tycker att min blogg suger så frågar jag: Varför läser du den då. Eller ja du får ju läsa den om du vill men det e ju onödigt att läsa den om du tycker att den e dålig. Skulle gärna vela veta om du har en blogg. Och om du har det s skulle jag gärna vilja se den och se om din blogg e så himla mkt bättre.

Men iaf, idag kanske jag ska hem till Sara, men hon sover tydligen. Iaf senast jag ringde, men ska ringa henne snart igen. Annars kanske jag gör något annat... Men vi får se. Nu ska jag iaf in på lite bloggar. Men vi hörs


Danni

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0