kommentar

Hej! har inte haft någon speciell blogglust idag och det har inte funnits så mycket att blogga om men nu när jag loggade in så såg jag en kommentar som jag fick som jag bara måste svara på.

Namn:  urban blogg om lite om igår och idag:
Fyfan vilken urban blogg. Har läst den lite då och då och nu när jag läser de senaste inläggen så säger jag bara så här: Vem fan bryr sig om vad du har gjort på dagarna. vi vill inte veta vad du gör, vafan vi skiter väll i om du går på bio. eller om du schoppar eller ligger på stranden och solar.? Och jag vill inte veta om du får fler läsare någon dag. Ville bara säga att du är en usel "bloggerska" (om man ens ska kalla dig det) och att du har en usel blogg. Och du kanske borde sluta.

Svar: Om du nu än inte bryr dig om vad jag gör om dagarna så tycker jag att du inte borde läsa min blogg. Om du ändå bara ska sitta där framför datorskärmen och skriva det du skrev så kan du lika bra gå in på någon annan sida, eller så behöver du inte ens sitta vid den där datorn. Om du skulle säga det fejs mot fejs på skulle du aldrig ha sagt det där. Och du kan sluta läsa min blogg, för det är inte som om någon sitter med en pistol riktad mot ditt huvud och skriker:
- GÅ IN PÅ DANNIIIS.BLOGG.SE, ANNARS SKJUTER JAG!!!
Men om du vill sitta där vid datorskärmen och tro att du är så himla tuff och  trakassera folk via nätet så kan du trakassera mig. Så att andra oskyldiga folk slipper få de kommentarerna du ger mig på min blogg. Ha ett j*vligt bra liv för jag tänker inte svara mer på dina trakasserar-kommentarer.

Förlåt alla ni andra läsare men behövde bara göra en sak tydlig för en j*vel. Nej, nu ska jag se klart på en film som är asbra. Går på 4:an nu. Tror att den heter typ The Glass house.


Nej men bloggar mer imorn. Godnatt

Danni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0