Morgondagen

Nu e jag äntligen klar med allt skrivande. Har nyss skrivit av några recept från "Leila Bakar" som verkar jättegoda. Ska nog baka imorn, om jag får. Men för en stund sen så fick jag reda på att Denise ska sova hos Sara och hon har min bok! Så jag kan inte läsa :( Får hitta en reservbok. Imorn börjar jag iaf kl:08.00! Vilket jag tycker e jätte tidigt. Ska möta min kompis vid evertsbergsvägen kl:07.50. Just, jag kanske har gympa också. PÅ EN FREDAG!! sinnessjukt. Haha. Fast jag e inte säker, men måste ju ta med kläder för säkerhetsskull. Och jag kommer bli irriterad om jag tar med kläder men så ska vi inte ha någon gympa. Har jag bärt i onödan. Imorn ska det ju vara 21 grader. Lite mon men ändå sol. Tror att jag ska ha mina jeansleggins och någon t-shirt. Ni kan få en outfit bild imorn. Och jag tycker att jag faktiskt har varit dålig på att uppdatera men ska faktiskt börja göra det oftare från och med imorn. Lovar. När jag får lite fler läsare ska jag nog göra en frågestund. *Dananana* Iaf nu ska jag nog gå och... Ja.. Någonting blir det nog.

Loveee// Danni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0