OMG!!!

OMG! Såg nyss på en hemsida som denise och Michelle var inne på och det var en grym trailer på New Moon. Och bilder som jag tänkte ladda upp. Nehe nej bara för det så ska det inte funka så får skriva lite annat istället.. Idag gjorde jag ingenting speciellt utom på kvälen när Miichi kom till oss. Denise och hon kom typ runt kvart över åtta och så åt de. Och när de var klara så gick vi till centrum och köpte isglass :P Sen så kom Lina över och Michelle hade ont i magen så vi skulle hem till henne och hämta Samarin. Någon skit som hjälper mot magont. Men iaf efter det så gick vi ut. Det var Jag, Denise,Michelle, Lina, Hennes brorsa, och hans kompis... De ville spela fotboll vilket jag och denise inte ville så jag och denise satt och kollade på... Ja och nu är vi hemma och jag tror att jag ska se på en film men vet inte vilken. Juste The Voice09 är ju imorn men jag får inte gå själv :( Och om jag gick med mina kompisar så skulle jag vilja gå själv med de, nej men då skulle någon vuxen vara tvungen att följa med. Tror jag...  Nej men nu ska ni få lite bilder..


Där e Denise och Michelle när vi e påväg till brb centrum


Haha och där dricker Michelle samarin

Ok det blev bara två bilder menmen.. Bloggar kanske senare eller imorn

Danni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0