Stan

Hej nu är jag hemma från stan. Först så åkte vi till Gamla stan och väntade där för vi skulle tydligen träffa någon, fast vi visste inte vem det var. Men det var min syrra Maria som jag inte träffar ofta. Så vi stog där och pratade och så började det regna så vi gick förbi massa affärer och sen så gick vi till Mammas kompis butik som hette C.U.M som typ låg på Drottninggatan... Hon designar och syr kläder.. Men sen så gick vi till Pizza Hut och där så tog jag en Hawaii (Mums!) Sen när vi satt där inne så öste det bara ner. Asså det regnade så himla mycket! Men så sprang vi till tunnelbanan och åkte till Gullmarsplan och där ifrån tog vi bussen.. Läste på bussen och jag säger bara: Boken är grym! (Breaking dawn).
Nej men nu ska ni få lite bilder..


Dagens outfit:
Tokio Hotel tröja - Punktshop
"Stentvättade" jeansleggins - BikBok


Denise provar rosa "fjortis brillor" med diamanter på.


Och jag med svarta. ;)


Oh min goda Hawaii

Ja det var det, men bloggar senare

Danni

Kommentarer
Postat av: Anna

fjoortidbrillor e fiina

2009-08-13 @ 23:04:02
URL: http://annablommberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0