Teen Choice Awards

Såg just lite bilder som jag måste lägga upp efter som att jag typ aldrig har bloggat om Twilight/New Moon, men det kommer bli fler gånger från och med nu.


Kellan (Emmett), Jackson (Jasper), Nikki (Rosalie), & Kristen (Bella) backstage på Teen Choice


Robert (Edward), Ashley (Alice) & Taylor (Jacob Black) backstage


Kellan, Robert and Jackson.


Kristen Stewart


Taylor Lautner


Robert Pattinson


Britney Spears


Jonas Brothers



Robert Pattinson and Megan Fox


New Moon cast


Visst är Rob snygg? Vilka håller med mig?


Taylor and the new moon cast. Taylor är precis lika snygg som Rob♥


Gossip Girl crew

Ja, det var det... Men nu måste jag gå och fixa mig, bloggar när jag kommer hem

Danni


Kommentarer
Postat av: deNise

Vilka håller med dej? Jo, jag!

2009-08-12 @ 13:45:25
URL: http://deniseosaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0