The O.C

Hej. Nu e jag jätte irriterad på min dator för när jag ska göra utropstecken eller frågetecken eller något annat tecken, så kan jag inte trycka in en knapp. Den här knappen med en pil som pekar uppåt. Och ibland när jag ska göra punkter så blir det : så istället. Jätte irriterande. Och det låter ashögt när jag trycker in knapparna också.  Men iaf nu sitter jag i sängen och kollar på The O.C. Denise ska ta hem min box från sara idag annars ska hon få massera mig i en kvart. hihi. Nej men nu ska jag in på lite bloggar och sen ska jag se lite mer på O.C

Kommentarer
Postat av: özlem

Hehe tack^^

Hon heter yumos vilket betyder mjukis på turkiska! =)

2009-08-18 @ 19:34:46
URL: http://ozzaahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0