Tidigare hem från Rudan

Halo!! Åkte hem extra tidigt från Rudan av tre anledningar.
1: Jag hatar insekter och det var "flygmyror" överallt.
2: Jag var astrött
3: Det var iskallt i vattnet och det fanns typ inget att göra.

Hoppas att de andra stannar där ett tag till, det ee såå himla skönt att vara hemma själv och få slappna av lite. Iaf nu sitter jag och bläddrar igenom alla möjliga kanaler och letar efter ett bra program..
Åh, The Simpsons är på.
Det får det bli.
Iaf det här kommer inte heller bli ett jättelång inlägg fast ett längre än de sista jag har skrivit... Snart ska jag nog in på några bloggar.. Juste! Om ni vill att jag ska lägga till några låtar på min Ipod så får ni bara säga till.
Nej nu ska jag se klart på Simpsons och gå in på några bloggar.
Bloggar senare

Danni

Kommentarer
Postat av: deNise

hahaha du och dina flygmyror.. Vet du hur äckliga de e? Jag dödade alla som kom till mej och när man klämmde på de så kom var ut ur de!! Skit gross!

2009-08-04 @ 17:30:57
URL: http://deniseosaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0