Orsaken..

Förlåt för att jag inte har bloggat sen imorse men jag har inte vart hemma. Först så åkte Jag, Pappa, Kicki, Devin och Devin's kompis till devin's kompis. Där så hoppade Devin och devin's kompis av. Sedan åkte jag, pappa och kicki vidare till pappas kompis. De har et stall och två hundar ;) Jag som älskar djur. Där så skulle pappa fixa något med datorn och jag och kicki stog vid stallet och pratade och kollade på hästarna.. Sen så fick vi se när hästarna skulle byta hovar. Och nu e jag hemma och har ätit korv med bröd.runt halv nio. Vi kom hem hehe, annars brukar vi inte äta så sent :P Nu sitter jag i rummet och ser på Tribute. Verkar bra faktiskt. Nej men nu ska jag nog se vidare på filmen men samtidigt läsa bloggar.


Danni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0