Bilder från Grönan igår

Gud, förlåt för JÄTTEDÅLIG uppdatering. Idag har jag vart hemma från skolan för jag mådde inte så bra. Hade ont i magen (vilket jag fortfarande har nu, och nu har jag ont i halsen också :( ) Men ja..  Ehmm.. ja som sagt så var vi på Grönan igår, och vi trodde ju att Johan Pam skulle komma men nej det gjorde han tyvärr inte. Men han kommer nästa helg, men det e tyvärr i Göteborg. Så Sara ha inte fått sätt honom än. Men självklart tog jag ju bilder som ni ska få nu.

(Först ska ni få bilder från: hemma hos Sara)


Haha Sara vid Matbordet. - Talk to the hand biatch :)


Min cola, skulle egentligen bara vara den på bilden, men tsatsikin kom med


Sara står i badrummet och sminkar sig.


Haha och Sra e ju så klumpig så hon fastande i stolen med hennes byxor.


Haha!! Sara plattade mitt hår, och kolla hur hon höll i tången. Heheh, dplig humor jag har. Jag vet :)


Sådär blev håret :P


Sara tog kort och jag står i bakgrunden och sjunger;P


Me playing fjortis :)

(Och nu på väg till Grönan)


I väntan på att denise skulle komma så åt vi på McDonald's
Haha det blev bara en bild :P

(Nu från grönan)


En kille som var jätte duktig på skatesurfing (tror stt det hette så)



Molly Sandén


Amy Diamond. (E inte ett stort fan av henne men, tog kort till bloggen. Det kanske finns någon annan där ute som gillar henne)


Den alltid lika glada, roliga och spralliga Markoolio


Nanne blir upplyft


Alice


Alexander Rybak♥


Han kollade på oss typ hela tiden :P


Alexander sjunger


Han åkte Tilt :)


Han kom ner och jag rörde honom. LÄNGE :D Ni ser min hand. Det e den med fult vitt nagellack.


E.M.D


Erik♥


Mattias♥


Danny♥

Hade fler bilder på de men orkar inte ladda upp de.
(Nu på sakerna jag fick)


Svampebob som de säger i Norge :)


Svampebobduk (tycker att svampebob låter bättre än svampbob), ballongracket och nickelodeon slime som faktiskt e rolig att leka med :)


Slimen

Det var typ de bilderna. Men efter alla uppträdande och det så hade de en singnering. Man var tvungen att köpa album eller singlar för att få autografer, de fick inte singera på block men det gjorde de ändå :P. När jag gick fram till Erik så sa han såhär:

Erik: Hej sötnos, vad heter du?
Jag: Danni
(Och Danny gav mig värsta blicken :P)
Erik: Vad söt du är Danni. Det känns lite konstigt att säga det. :)
Danny lutar sig till Erik och säger: Tack :)


Orkar verkligen inte ladda upp bilderna på autograferna. Men gör dedt kanske sen. Nu ska jag nog rensa mina bilder, sen ska jag nog duscha..

Danni




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0