lite om igår och idag

Hej! nu har jag nyss sett på filmoc nu ser jag på My super sweet 16 - UK. Tycker att det är så överdrivet. Och folk säger att jag är bortskämd. Nästa gång någon säger det till ig så ska jag säga: sätt på MTV någon dag och se på my super sweet 16.
Hehe. Juste! glömde säga att jag har fått två myggbett på foten. Det ena syns inte men det andra är stor som en hel pinginsboll. ;) Och kliar gör det också. Fast jag har ett tips när man har myggbett. Man ska ta tvål (helst flytande) på fingret och smörja på myggbettet. Det hjälper faktiskt. Jag orkade inte blogga igår efter bion. Var så himla trött. Filmen var iaf bra. det var en del där man inte kunde hålla sig för garv. Fast tänker inte avslöja något ifall någon ska se den. Visst ee jag snäll? hehe skoja bara. iaf nu ska jag ladda upp en bild på mitt stora myggbett..


Ser nu myggbettet?

Nu ska jag gå och fixa mig tror jag...

Danni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0