Utkast: Hej! Nu ...

Hej! Nu e jag hemma från skolan. Vi lekte bara hela dagen. Från kl 09:00 - 13:30. Lekte allt möjligt. Juste! vi fick våra skåp idag, men jag som har glömt mitt hänglås fick dela med min kompis. Fick överskåp:( Ville ha underskåp för sen i åttan så kmr jag få underskåp. Imorn så ska vi till Tekniskamuséet. Och min lärare e så snäll så när jag frågade honom om jag fick hoppa på tåget i skogås i stället för att åka till skolan, så fick jag det :) Om jag hade mina gamla lärare så skulle jag inte ha fått det. Det kan jag iaf garantera. Nu sitter jag och chattar med min kompis Yasmin. Hon e i Danmark och jag har inte sett henne på hela sommarn :(  Ja.. Eganska hungrig så jag tror att jag ska äta något snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0