Lite Bilder

Hej! nu sitter jag i mitt rum och ska snart ladda upp bilder. Idag så var ju jag på bio med mina kompisar. Såg "the Hangover". Trodde att den skulle vara bättre än den var. Vi fick en hel salong för oss själva :P. Så vi lkunde skratta hur högt som helst. Iaf innan bion så åt vi på McDonald's och gissa vilken färg jag fick på mitt glas? Jo lila :D.
Och efter bion så ville min kompis till Gamla Stan, så vi gick runt över hela gamla stan. Sen så åkte vi hem, och jag såg på 2½ men. Har inte så mkt mer att säga, men nu ska ni få lite bilder.

Först: bilder från igår:


Hehe, hade tråkigt.


Hehe Happy Birthday (Lite för tidigt :P)


Ok, Munnen blev lite konstig menmen....


Sen blev jag trött :P

Från idag:


Min outfit.
TokioHotel-tröja - Punktshop
Korta byxor - vet inte


Biobiljetten


Det underbara lila glaset :D

Nej nu måste jag gå!
bloggar senare...

Danni

Kommentarer
Postat av: deNise

hahaha

2009-08-07 @ 09:21:49
URL: http://deniseosaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0