Bella Swan

Hejhej. Eller ja.. Stdade aldrig, det får bli imorn istället.. Men för en stund sen så ritade jag av Bella Swan (Kristen Stewart.) Blev kanska nöjd faktiskt. Ni ska få lite bilder sen också. Men imorn så ska jag göra många saker känns det som:

- Städa
- Packa
- Handen? (om jag hinner)

Ok det var inte så mycket men det känns som det.. Men nu ska ni få lite bilder.


Kom på att ni inte har sett mig i glasgon, men så ser jag ut.


Jag


Framför datorn


Haha, min pyjamas. Vet ej varför jag tog den menmen.


Och sist men inte minst: Bella Swan.

Nå vad tyckte ni om bilden? Fin/Ful?

Nu ska jag läsa lite tror jag men o ni har några frågor så e det bara att fråga på :P.
Bloggar mer imorn.

Danni

Kommentarer
Postat av: Sara

Jättefint ;)

2009-08-17 @ 02:10:08
URL: http://deniseosaras.blogg.se/
Postat av: Miichi

Hello honey :P

Bilden blev juh jättebra, kanske inte så jätte lik men den var fin :)

Jag tror att jag ska rita någon bild på de sen men jag funderar om det bara ska vara Jake ^^ eller Jake Edward och bella :P Du vet typ New Moon postern ... <3

2009-08-17 @ 16:04:39
URL: http://miichi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0