ingen rubrik

Hejhej! Igår kväll så såg Jag,Denise, Devin och Michelle på Transformers. Fast såmnade en liten stund och jag orkade inte se klart på slutet för jag var såå trött. Jag hade liksom inte sovit sen 7:00 och klockan var typ 01:00-01:30 så jag var astrött. Men har redan sett den förut, den äger. Tycker att Shia LeBouf är ganska så snygg. Måste se tvåan. Iaf nu har Michelle fixat klart mina naglar så där Som Bils Kaulitz har. Typ som fransk manikyr fast det ska vara svart där nere och vitt där uppe. Har tyvärr ingen bild. Snart så ska vi typ ut och sola. Efter att Michelle har noppat Denises ögonbryn och efter att vi har fixat oss lite.
Sa gå nu tror jag.

Bloggar senare// Danni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0