Lista

Hejhej! Kunde inte blogga direkt efter klippningen för jag somnade. Så trött var jag. Men nu e jag vaken igen och jag e sååå jävla nöjd med mitt hår. Klippte det så kort att det typ blev till axlarna. Snyggt blev det iaf. Tycker jag. Har inte kunnat ta kort för jag har en svart tröja och håret syns inte. Men det får bli imorn. Sara och Denise ska kanske till handen och jag har frågat om jag får följa med men denise säger samma svar som alltid (med dyster röst också): Venne. Men vi får se, nu tänkte jag köra en lista. Det var väl ganska länge sen. Eller?

Om just dig
Namn:
Daniella
Född: 3 November 1996
Bor: Skogås & Vendelsö.
Smeknamn: Danni
Familj: Mamma, pappa, 3 bröder, 3 systrar
Skola: Vendelsömalm

Har du under denna månad:
Saknat någon:
Ja
Ångrat något: tror det
Ljugit: Ja..
Svikit någon: Nej, Liksom hello jag e faktiskt en vän man kan lita på. Haha 
Känt dig sämst: Nej
Gråtit: Ja, till Prison Break
Skrattat: JA
Varit sjuk: Nej
Varit utomlands: Nej
Träffat någon som du chattat med på datorn: Ja

KÄNSLOR
Gråter du ofta: 
nja..
Skrattar du ofta: aa
Hur känner du dig just nu: lite arg
Hur har du mått den senaste tiden: Bra
Har du funderat på självmord: NEJ

ÖVRIGT
Har du några hemligheter för dina föräldrar:
Nu fick ni något att klura på :) hehe
Blir du lätt förälskad: Nej
Är du kär i kärleken: Nej
Tror du på ett föralltid: Maybe..
Är du förälskad just nu: Nej
Om ja, vem: --
Hur många har du varit tillsammans med unider denna månad:
Ingen.. I'm single and living the dream whoohoo. Haha
Har du blivit sårad av kärleken: kanske
Har du blivit lycklig av kärleken: kanske
Vilken sorts killar gillar du: Snygga, de ska ha humor, va sig själva
Ska en kille vara söt eller het : Het
Ska en kille vara lång eller kort: längre än mig iaf
Ska en kille vara blond eller brunett: oj.. brunetter e snygga men typ alla kändis killar som jag tkr e snygga e blondiner.. Så får säga båda.
Får du många killar? En till sak ni kan klura på :)

UTSEENDET PÅ DIG
Brunett eller blondin:
Brunett
Ögon färg: Blå/grön
Långt eller kort hår: kort
Snygg eller ful: I'm hot you're not. Haha skoja
Nöjd över dej och ditt utseende: nja.
Brukar folk säga att du är snygg,söt,vacker: Det händer väl
Brukar folk säga till dej att du borde bli modell? Nja
Har du långa naglar: Ja
Sminkar du dig: Ja, ibland
Varför, är du inte vacker utan?: Är jag väl, men e snyggare med :P

Ja det var det.. Nu måste jag gå. Bloggar sen.

Danni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0