The green mile

Hejhej! Nu sitter jag här efer att ha väntatpå Denise som skulle bli klar med datorn, och nu e hon äntligen det. Till middag så hade vi kräftskiva. Bara familjen. Var asgott. Jag t upp typ hälften av alla kräftor ;) Man måste ju ta för sig eller hur? haha. Nej men sen såg vi på världens sorligaste film. The green mile.





Filmen handlar om Paul Edgecomb som på 30-talet var vaktchef vid en avdelning för dödsdömda på Cold Mountain. En dag anländer en man som är dömd för mord på två flickor. Paul tar särskilt intresse för denna fånge. Något mycket underligt händer en dag, något som liknar ett mirakel.

Jättebra film. Tycker att alla borde se den någon gång. Grinade jätte mycket till den. Ja.. Imorn händer det inte något speciellt tror jag. Men vi får se. Nu måste jag iaf gå och lägga mig. Måste ju vända p dygnen, skolan börjar ju på måndag plus att Kicki säger att jag & Denise inte får sova så länge imorn så hon ska tydligen väcka oss runt 09:00-10:00. Men bloggar imorn. Nu ska jag iaf gå och dricka vatten. Är jätte törstig.

Godnatt/ Danni

Kommentarer
Postat av: Miichi

Den filmen är så hemsk!!! Grinar alltid skit mkt mär jag ser den :'(

2009-08-23 @ 12:51:21
URL: http://miichi.blogg.se/
Postat av: Anonym

såjävlabrafilm.

2009-08-25 @ 17:06:16
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0