Långt inlägg?

Hejhej! Nu sitter jag här och nyser förfullt. Jag e på riktigt skriv humör så jag antar att det kmr bli ett långt inlägg. Just nu ser jag på slutet av Old School Som e på 5:an nu, nej nu tog den visst slut. Ja, sitter här och chattar med Sara om lite grejer och jag frågar henne om vi ska hem till henne imorn men det svarar hon inte på haha. Juste har tagit lite bilder som ni får se senare i inlägget. Men nu ser jag på MTV World Stage: Slipknot, De e bra faktiskt.. Hahahah funderade just på om jag gillar Johan Palm för att han e snygg eller om det e för att han sjunger bra. Men det e nog både och. WOW fick Deja Vú nyss. Men ja.. som sagt. Imorn kanske jag ska hem till Sara. Och på söndag e det ju Johan Palm på grönan. Någon annan som kanske ska dit? Men nu finns det nog inget mer att säga.. Ni ska få bilder snart också.


Dagens Outfit:

Jeansleggins - Bikbok

T-Shirt - Stdium (tror jag)

Tjocktröja - BikBok (Tror jag)



Chips och dipp som vi åt hos Miichi


Min cola som jag dricker just nu, haha


Haha vet inte vf jag tog den här men.. Lite fler bilder e väl kul :P


Jag var så smart så jag spillde cola på hela armen.


Seriöst! Sådär lite skulle jag och Denise dela på. Vi fick inte ta mer av min brorson. Fan, det kan väl inte han bestämma. Sen har de andra fått en hel påse liksom. Dela med er!


Fick post igår om att jag kunde dela ut tidningar och man får 1000 kr + dricks. Vet ej om jag ska gra det. Men behöver ju pengarna P:


Haha kolla in "Stifler" (Från American Pie) i hockey frilla

Ja nu fanns det inte mer bilder, och nu måste jag chatta lite med Sara för vi ska prata om söndagen lite

Danni


Kommentarer
Postat av: LOL

Den här bloggen suger!!! fixa den bättre eller gör en ny

2009-08-29 @ 10:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0