Chokladbollar

Hejhej! Ska inte till Thevoice09. Orkar inte. Idag har jag vart skit seg. Har inte ens orkat borsta håret. Inte duscha för den delen heller.. Men det ska jag göra snart. Bakade chokladbollar idag :P Har inte smakat på någon än men vi får hoppas på att de blir goda :D. Vi hade inget vaniljsocker hemma så jag messade Lina och frågade om hon hade, och det hade hon så hon kom över och lämnade lite. Ja.. Nu finns det inte så mycket mer att säga.. Juste!!! Sara kom hem idag. Välkommen hem Sara. Nu ska ni få bilder.


Alla ingredienser


Och där är de klara. Mums :)

Men nu ska jag gå Bloggar sen

Danni

Kommentarer
Postat av: Miichi

Åååhh jag vill ha ;) HAr blivit värsta gottegrisen juh ;p

Du jag tror att jag kommer till er på måndag så att vi kan kolla på prison break tillsammans och grina tillsammans för den delen. Det är så sorgligt :'(

2009-08-16 @ 01:03:48
URL: http://miichi.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack danni, har saknat dig jättemycket<3

2009-08-17 @ 02:06:47
URL: http://deniseosaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0