Kat DeLuna

Igår var jag ju på Ung08. först stog jag längs bak (framför ett galler) sen så trängde jag mig fram och stog plötsligt i mitten. Men sen så pratade jag med denise i telefon och frågade om jag fick stå med de istället (Denise, Michelle, Lina & Sofia). De stog bakom gallret fast vi gick fram och när vi stog i mitten så skulle alla bilda små ringar som folk skulle  dansa i och då så tryckte de folk åt sidan så alla kastades åt sidan och det blev kaos så Denise och Lina gick och ställde sig där bak. Och efter en stund så stog jag Michelle och Sofia typ längst fram på sidan  (vid ett så¨nt där staket) och så kom Kat ner. Och alla bara pushade på där bak men det sket jag i och alla sträckte fram händerna och så sträckte hon fram sin hand. Och jag kan säga er och jag ljuger inte hennes hand var typ 7 millimete ifrån min sen ringde denise hela tiden och sa att vi var tvugna att gå. Bilder får komma i nästa inlägg för nu måste jag fixa mig, jag och denise ska till Farsta. Juste! Miichi skulle med också :) Kolla in hennes blogg för hon tog grymma foton från igår. Men nu måste jag gå.

Danni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0