;:_-

Halo! För drygt en timme sen så vaknade jag, fast jag låg kvar i sängen och försökte somna om :P. Men det gick inte för det var så obekvämt. Inatt så har jag inte sovit bekvämt. Jag har vaknat typ hela tiden (känns som varannan kvart) och sett att min kudde har ramlat ner så då var jag tvunden att dra upp den. Men jag orkade inte typ för ni vet när man är så trött och när man inte har några krafter, så fick jag. Så när jag tog upp kudden så kändes det som om den vägde 5 kg. Haha. Iaf, när jag hade gått upp, så kollade jag på tv i typ 5 minuter men jag kunde inte ligga kvar för då skulle jag ha somnat om. :). Så jag gick upp och åt lite frukost. Jaa... Det är typ allt som har hänt. Nu ska jag sluta skriva och börja läsa bloggar.

Tschüss// Danni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0