Dagen.

Hej! Idag så åkte jag och Denise till min Mamma för jag skulle hämta min bikini eftersom att vi ska till Norrland nästa vecka och jag hade inget annat för mig. Sen när vi kom hem så var Pappa och Kicki hemma. Och jag och Denise har vart helt sega i kroppen idag. De säger att det bara är för att vi aldrig är ute på dagarna. Men iaf så då fick vi ta vätskeersättning. Och det smakar inte gott kan jag söga er. Inte gott. Och det var med svartvinbärssmak :/. Jag blev ju tvungen att dricka det förra sommaren på Liseberg, för jag kunde ju inte dricka någonting. Glömde typ bort att dricka, och det var ju jättevarmt förra sommaren. Men då var det ju iaf apelsinsmak, fast det smakade lika äckligt. Iaf för att ta bort smaken lite så tog jag och denise en jordgubbe till :). Det blev faktiskt liiiiiiiite godare. Iaf som sagt så var jag hos mamma men glömde bort att ta bilder :( Sorry! Men på Fredag så ska vi till Gröna Lund och då blir det nog bilder.
Nu ska jag gå och fixa lite med garderober och blablabla... Min storebrorsa har ju flyttat så då flyttar min lillebrorsa ner till andra rummet. Och nu så måste jag rensa garderoben och ja flytta över saker...

Bye// Danni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0