FÖRLÅT!!!!!

Hej! förlåt att jag inte har bloggat idag, men Kicki sa att ingen fick ha datorn och jag kan säga er: Hon menade det. Jag har haft lust att blogga hela dagen men har ju som sagt inte kunnat göra det. Kolla på tv fick man inte heller göra. Iaf innan vi åkte till åkersberga för att lämna Alexandra så åkte vi till någon sjö/bad. Och där badade vi.. Det var kallt från början men sen när man hade doppat hela kroppen så blev det varmt. Sen efter det så åkte vi hem till Kickis kompis och fikade lite och hade trevligt. Nu sitter jag och denise här för vi bloggar liksom i smyg, för vi får egentligen inte ju.. Så nu har jag duschat, måste bara packa klart. Har inte packat klart fast jag skulle ha gjort det :P Jag kommer inte kunna blogga förrän på sön/mån   :(:(:(:(:(:(:(:((:(:(:(. Don't miss me to much, haha skoja. Men glöm inte att kika in då och då, kanske mobilbloggar.. Men nu måste jag ge denise datorn så att hon också kan blogga för nu har Kicki slutat duscha.
Ha det sååå bra, kommer sakna bloggen jätte mycket. Haha, det låter som om jag ska resa bort ända till november fyfan.
Haha nej men nu måste jag gå..
Ha det underbart

kommer sakna er!♥ //Danni
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0