Grannen som jag är så j*vla förbannad på jsut nu!

Hej! nu sitter jag här och lyssnar på våran granne till helvete. klockan 7:00 så började han hammra så högt att det känndes som om det var exakt bredvid mig men nej tydligen var det nere i vardagsrummet. Men nu borrar han bara. HELA TIDEN!!! Egentligen ska man gå till hans dörr och plinga på hos honom 12 gånger i rad och bah:
*pling plong* *pling plong* *pling plong* *pling plong* *pling plong* *pling plong* *pling plong* *pling plong* *pling plong* *pling plong* *pling plong* *pling plong* och sen bara gå hem till sig igen och njuta. Haha ska jag fan göra. Någon gång :P. Man hör ju förfan inte ens när man spelar GH - Guitar Hero. Haha juste! han slutade ett tag och vet ni vad Maria sa då?
Maria: Nämen! hör man sina egna andetag, kors i taket!

Haha nej men nu ska jag in och läsa några bloggar.
Har ni haft några störande grannar någon gång?
Nej nu ska han både hammra och borra, samtidigt!   ÅÅÅÅHHHH!!!!! Snart går jag upp till honom och gör det ja sa :)
Nu ska jag gå.
Tschüss// Danni

Kommentarer
Postat av: deNise

hahahahahah Kan inte du gå och plinga på honom då?

2009-07-14 @ 16:48:46
URL: http://deniseosaras.blogg.se/
Postat av: Natta

Jag har också såna där jobbiga grannar :p

2009-07-15 @ 09:43:24
URL: http://ifyouseekme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Våran granne kom en gång och plinga på klockan 06:30... Det var en liten kille, 3-5år typp. Han ville leka med mig. Gissa om jag var trött och irriterad! Men det var värre för dig! Det har hänt mig men klockan var ju 13:00

2009-07-16 @ 21:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0