Guitar Hero

Hej! Nu är jag helt utmattad. Jag, Denise och Devin har kört GH typ hela dagen, fast jag och devin var ute och åkte lite med sparkcyklarna... Jag körde GH för jag ville komma till den leveln där Tokio Hotels låt Monsoon finns. Och vi har kämpat heeela dagen och alla svettas som små grisar. Haha. Men nyss så kom vi till den låten, tror ni att jag blev glad?
Iaf så sjöng jag, denise spelade trummor och devin spelade gitarr. Haha det roliga var att när vi hade sjungt och spelat klart låten så fick jag något med 300 dollar och devin och denise fick något med 100 dollar. Haha.. Juste!!! När vi körde Beat it av Michael Jackson så spelade jag gitarr, och när det kom sånt där solo där bara jag skulle spela så stog jag där och böjde på benen och la mig ner på sängen och typ "rockade loss" Haha devin började asgarva! Haha det var skitroligt. Och när vi körde en annan låt kom det också ett solo men då så var det Devin som hade gitarren och då skulle han göra samma sak som jag gjorde på Beat it. Haha men istället så ramlade han framåt och gled ner från sängen med huvudet före. Jag och Denise började asgarva för vi trodde att han också garvade så vi satt ju bara där och garva medans han grina, hehe. Men sen gick vi fram till honom för han kom ladrig upp och då såg vi att han grina så vi slutade garva men helt plötsligt så börjar han också asgarva. Det var skitkul. Snart kommer Kicki, Maria och Alexandra hem. Jag och denise ska sova på soffan. Sköönt. Jag älskar att sova på soffan. Brukar oftast sova bekvämt där. Imorn så ska kanske densie och jag på bio. Tror att det blir Brüno i såna fall.
Men nu måste jag gå, och jag lovar, jag ska bli bättre på att ta bilder och ladda upp bilder. Men skulle vara tacksam om ni kunde kommentera om vad ni skulle vilja att jag ska blogga om. Nu ska jag bädda i soffan och gå upp och hämta min specialkudde/ CP-kudde som Kicki säger, och min bok så ska jag läsa lite. Är snart klar med den boken. Men jag måste snart köpa Så länge vi båda andas. Sen ska jag köpa lite nadra böcker som jag kan skriva om sen.

Ha det bäst// Danni

Kommentarer
Postat av: Elin

Heej!

fin blogg, lägga till varandra på bloglovin kanske?

ha det bra =D

2009-07-15 @ 23:00:07
URL: http://eelinosterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0