Hemma igen!!

hej! nu är jag hemma igen och är irriterad på en sak: Jag hittar inte min datorladdare så jag var tvungen att ta pappas dator och darför kan jag inte ladda upp några bilder :( Iaf det var jätte kul i Göteborg. Vi åkte typ till något ställe som hette Marstrand och där så solade vi och badade.. Fast jag badade inte för det var för kallt i vattnet. Vi gick in i en rolig affär och där så köpte jag ett halsband med en hajtand på och en drömfångare sen gjorde vi massor mer men om jag skulle berätta allt så skulle det bo´li ett jättelångt inlägg. Det var iaf kul. Nu sitter jag och Denise och kollar på en film om
Anna Nicole Smith. den är faktiskt bra.. Nej nu ska jag se klart på filmen. Juste! Jag har två frågor till er.

1:a. Jag måste börja på någon aktivitet men jag vet inte vilken jag ska börja på och jag har inte något speciellt som jag vill börja på och min fråga till er är: Går ni på någon aktivitet? I så fall, vilken? Är det kul?

2:a. Vad har ni gjort/ska göra i sommar?

Kommentarer
Postat av: Devin Karlsson

Hei Danni det ee jag Devin jag går på fotboll och det ee kul. vi ligger 1 i vår serie hoppas att du svarar.

2009-08-02 @ 13:26:19
URL: http://deniseosaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0