Hemma

Halo!! För en stund sen så kom jag hem från Åkersberga. När vi kom hem så kollade jag lite på en film som är på 3:an. Den är faktiskt ganska så bra. Jag torr den heter Dragonfly. Alltså vet ni hur många filmer det är på bio som jag vill se just nu? Det är:

* The Hangover
* Brüno
* Harry Potter and the half-blood prince
* Ice Age 3
* My bloody valentine - 3D
* The Proposal
* Transformers
* Night at the museum

Det är ju fan 8 filmer. Måste prata med Mamma och Pappa och se om jag kan få lite pengar :P
Men nu ska jag se klart på Dragonfly filmen.. Och se i min kalender vilken dag jag kan gå på bio :P

Tschüss// Danni

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag vill se "my bloody valentine 3D" men det var åldergräns på 15 år :(

2009-07-13 @ 15:04:38
URL: http://ingw.blogg.se/
Postat av: Anonym

The proposal e superbra!

2009-07-13 @ 19:29:12
URL: http://ingw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0