Ingen rubrik.

Hej! Igår kväll så kom ju Maria hem till oss från London. Hon bor och jobbar där. Iaf en stund efter hon kom hem så gick jag ner och sa hej. Jag hade ju bakat muffins och då såg jag ju att de hade ätit några stycken. äh det fanns ju kvar till mig iaf :P Igår så skulle jag ha bloggat innan jag gick och la mg men det blev tyvärr inte så... Precis när jag hade loggat in och tänke börja skriva så dog datorn, den behövde laddas. Iaf, Idag tror jag inte att jag ska göra något. Kanske, kanske åker till Handen. Jag behöver en nagelfil, nagellack, mallar till fransk manikyr, och ja det var typ det
Eller så åker jag kanske till Stan imorgon. Juste! Veckans glas på McDonald's är min favorit. Lila. Den ska just komma när man åker bort. Äh någon annan får väl köpa det åt mig om d går och äter på McDonald's :) Men nu har jag inte tid att skriva för jag måste hjälpa Devin för han ska koppla in sitt nya Guitar Hero. Han har det där med trummor och mick och allt. Det är skitkul :)

Bye. //Danni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0