KLAR!

Hej! Jag är äntligen färdig med mitt rum. Vill ni se sjillnaden? Klart ni vill. Hehe skoja. Men lägger ut bilderna i alla fall..
Skrivbordet före:

Skrivbordet efter:


CD-bordet före:


CD-bordet efter:


Sängen före:

Sängen efter:


Golvet före:

Golvet efter:

Städat och fint.

Varför det var så stökigt på golvet var för att jag fick typ 70 böcker av en tjej och det tog 4 dagar innan jag kunde sortera klart de och lägga in de i kartonger. Och skrivbordet och CD-bordet var så stökigt för att jag har varit lat och inte orkat lägga grejerna där de egentligen skulle ha vart. :P Och sängen blev så stökigt igår för jag inte h¨ar orkat packa upp sen jag åkte från Pappa till Mamma. Såklart så sovde jag inte med sakerna över benen, slängde ner de på golvet :$. Hihi. Jag vet vad ni tänker nu: Jävla bortförklaringar... Men det är faktiskt sant. Haha. Fast nu återstår det jobbigaste, Packningen:(
Fast ni ska få bilder från dagen också.


Det där var gårdagens outfit. Somm jag berättade om...


Hade tråkigt på bussen så tog kort på en text som stog på sätet framför mig :P


Köpte: Fransk manikyrs nagellack (Bra för att man fick med mallar för bara 89.50 kr. Och jag behövde mallarna. Man kunde tyvärr inte köpa lösa mallar :( )

Och en fråga till er läsare:

Vilken plånbok tycker ni är finast?


Den vita?
Eller

Den svarta?

Ni väljer. Det är helt upp till er.
Men nu måste jag gå och packa. Jag bloggar senare. Lovar

Later// Danni




Kommentarer
Postat av: denise

den svarta ;P

2009-07-24 @ 21:27:57
Postat av: Miichi

Shululu:) hoppas ni har det bra :P hur lnge ska ni va borta ?? Du jag tkr att det vita finast. Den skulle jag vlja om jag vore du xD Puss <3<3 ni får ha det så bra.!

2009-07-25 @ 20:59:02
Postat av: Melina

Jag tyckte mest om den svarta :D

2009-08-04 @ 11:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0