Louise Vuitton

Hej! asså gud vad jag vill ha två väskor av Louise Vuitton. En vanlig bag och en rullbag.


Kan den bli snyggare?


The greatest of greatest!

 Är det någon annan som tycker att de är jättesnygga? Det gör i alla fall jag. Ni kanske har märkt att jag gillar LV, kolla bara in designen på ipoden :P Jag såg ju en hel affär med bara Louise Vuitton i Thailand men fick inte någon väska :( Ska nog köpa de här i Sverige eller i något annat land om de finns där. Och om jag hittar de såklart.
Iaf nu har Jag,Denise, Devin och Mamma sett på två filmer som vi hyrde uppe på Ica. Vi hade i alla fall tur med vädret - igen.  Och Björn Gustafsson - Ett mästerverk tror jag att den heter. Båda är asbra. Jag hade sett Vi hade iaf tur med vädret - igen förut men inte björn gustafsson. Haha det var olika klipp från melodifestivalen, Morgonsoffan, Sverige pussas & kramas, Parlamentet med mer.. Kanske bloggar senare, beroende hur trött jag är och om jag får datorn. För snart ska denise ha den.
 
Have a great time// Danni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0