nya saker:)

Hej! Nu har min klasskompis fixat designen och fixat en header. Vad tycker ni om den? Så har jag fixat en ipod. och det bästa med ipoden är att den inte spelas upp automatiskt. För jag hatar själv när man läser en blogg så kommer det värsta musiken. Jobbigt. Men på min ipod så måste man trycka på play. Älskar designen på den :) Louis Vuitton. Nu har jag och Denise bakat kladdkaka. Vet inte om den kommer bli så bra för den var ganska så stel. Men vi får se. Jag sa ju att jag skulle blogga mycket hos mamma, men så blev det inte. Imorn så ska Jag, Denise och Michelle se på bio. Vi ska se The Proposal.
Tror att den är rolig och bra. Är det någon som har sett den? Vad tyckte ni om den? Juste! Idag så fick jag min månadspeng :):) och typ över 50 böcker. Någons dotter på mammas jobb skulle slänga de så jag fick de. Men nu ska jag se hur Kladdkakan blev. Juste, först ska ni få bilder:


Vi stannade på vägen och köpte tidningar..


..Och Red Bull såklart


Självklart var Tokio Hotel tidningen tvungen att följa med.


Ett armband som jag fick av OKEJ tidningen


Haha, tror ni att jag såg ut som en turist i framsätet?


Vi skulle åka förbi Mjölby, där Johan Palm bor. Kolla hur långt det är från Mjölby till Sthlm..


Där är en drömfångare som jag köpte. Sen köpte jag ett halsband med en hajtand på men har tyvärr ingen bild på den.

Det var typ de bilderna jag har tagit. I närsta inlägg så ska jag berätta mer om vad vi gjorde där.
Nu ska jag se på Prison Break. Har missat 10 minuter redan!

Tschüss// Danni

Kommentarer
Postat av: deNise

HAHAHAHAHA! Om kvinnan asså. Och rubriken heter så för du vet killar = guys

Och det e paus på New Moon setet så Taylor sitter väl där..

2009-07-20 @ 23:23:16
URL: http://deniseosaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0