Orättvist!!!!!!

Hej! nu ser jag på "7th heaven - Sjunde himmlen". Jag tycker livet är sååå orättvist. Alla har något att göra utan jag. Och alla har pengar och kan göra saker. Te.x gå på bio, shoppa och ha kul men jag, jag kan inte göra någonting. När alla springer och jobbar och har kul så måste jag sitte i sängen med datorn eller  kolla på tv. Och har ni testat att kolla på tv hela dagen?
Tråkigare än det finns det inte. Och när man frågar om man får följa med någon så ska man ju självklart inte få göra det. Och då blir dagen precis lika tråkig som alla anadra dagar. Och när man får något att göra så ska vädret förstöra allt. :(:(  Men nu så ser jag på Ellen DeGeneres show men ska snart se på New York Minute på datorn.
Nu ska jag gå.

Küss// Danni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0