bilder m.m

Hej! nu är jag skitförbannad på Denise. Hon kommenterar på min blogg men hon vet inte ens vad hon snackar om. I det inlägget där jag skrev att jag jämt hade tråkigt och inte hade några pengar och det så kommenterade hon: Hitta på nåt då.
Gör hon det? nej. Hon gör precis samma sak som jag gör när hon ee hemma på helgerna eller på loven. Bara för att hon får åka till Stadium och hjälpa Kicki och har något att göra. Egentligen ska hon inte säga något. Vet ni hur ett samtal blev nyss?

Donny: Du kan ju inte bara ta din dator ifrån denise när hon har den..
Jag: Jo för jag har rätt att ha min egna dator, det är ju inte hennes iaf.
Donny: Men hon hade ju den.
Jag: Kicki sa t.o.m att jag hade rätt att ha min egna dator
Kicki: Nej det sa jag inte. Jag sa att du skulle fråga Denise om hon kunde byta till våran dator.
Jag: Nej det gjorde du inte! Jag sa att jag hade rätt att ha min egna dator och då sa du "Aa"
efter en stund så sa devin något och då sa:
Kicki: Devin, lägg dig  inte i det där.
Jag "mumlade": Han får göra det om han vill.
Denise: Devin gå ut
Jag: Han får vara här om han vill, eller nej men om jag vill att han ska vara här så får han det.
Denise: Nej, det är inte hans rum..
Jag: Det är inte bara ditt heller. Om jag vill att han ska vara här och säger att han får det så får han det. Du kan inte bara bestämma hela tiden.
Kicki: Kom ihåg de orden Danni!!!! Kom ihåg de. Varje gång du vill att han ska ut så ska jag inte göra något. kom ihåg de orden
Jag: Aa ska jag fan göra!

Asså jag fattar inte varför alla jämt ska lyssna på Denise hela tiden. Vafan lyssna på mig också någon gång. Iaf nu vet ni det. Tydligen så ska vi inte till Norrland längre utan kanske ner till Göteborg till Kickis syrra. Och om vi åker till Göteborg så ska vi inte till Liseberg. Vad gör man i Göteborg när man inte åker till Liseberg.? Jag tänker inte åka ut i någon sjö med någon båt om de tror det. Och det  värsta är att där de bor så är det ett getingbo. Och jag hatar getingar. Jag verkligen hatar de!. Jag tror inte att jag vill åka dit upp till 100% men kanske 70-75%, bilresan kanske blir kul... Egentligen kan jag inte skriva så eftersom att Denise säkert kommer skvallra men jag skriver ändå. Idag har jag iaf bara vart hemma, som vanligt. Men jag har bakat muffins :) tog lite bilder. Hittade usb-sladden också. Men nu ska ni få lite bilder från grönan och från idag.
(Klickbara bilder)

Sådär såg det ut när jag väntade på Pappa, Kicki och Alexandra när de skulle köpa biljetter för häftet tog slut.


Där är Pappa och Kicki i Fritt fall


Mitt åkband

och nu från dagen:


 Muffinsen innan de åkte in i ugnen


 I ugnen


Tiden gick långsamt :P


Ritade under tiden.


Sen blev det muffins med mjölk.

Det här blev ett ganska långt inlägg.
Juste! Britney hade ju sin konsert ikväll. Här får ni lite bilder på henne också





Nu ska jag se klart på Prison Break.
Haha det här inlägget har typ tagit en halvtimma.  Har kollat lite på 2½ men ibland, så det ee ju inte så konstigt.

Bye //Danni

Kommentarer
Postat av: deNise

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA

MOBBAD!!!!!!!!

2009-07-15 @ 00:31:05
URL: http://deniseosaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0