Ska snart sova..

Hej! Jag har inte kunnat blogga idag för jag har typ inte vart hemma och när jag har vart hemma så har jag gjort något annat eller så har datorn varit upptagen. Men nu bloggar jag iaf. Idag så fixade Alexandra mina naglar, valde blå färg. Blev faktiskt snyggt enligt moi. Sen när vi var klara så åkte vi till Länna och väntade på att Kicki skulle sluta så vi gick runt där och kolla. Sen gick vi in på Skopunkten och kollade lite också. Och vi blev så hiiimla hungriga allihop så alla sant och tänkte på mat. Jag tänkte mest på kycklingburgare :)
men sen när Kicki slutade så gick vi från Länna till Skogås. Det var ganska så jobbigt. När vi kom hem så gjorde Alexandra mat. Spagetti och köttfärssås, det var jätte gott. Sen så såg vi på P.S I love you. Har sett den förut. Tycker den ee bra. Sen såg jag slutet på King Kong som var på 6:an. Men nu ska jag sova. Är ganska så trött. Juste! Jag var tvungen att ta äckligt vätskeersättning som jag kanske kmr få ta varje dag :(:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0