The Proposal

Hallo alle lieber leser = Hej alla kära läsare!=) Idag så var ju jag, Denise och Michelle på bio och såg The Proposal.
Tyckte att den var jättebra och jätte rolig. Den var romantisk mot slutet också.. Innan vi gick till bion så gick vi till någonting.  Jag tror att det hette Kungshallen eller något.. Iaf, där så käkade vi pizza för jag var såå hungrig. Sen kollade vi lite i affärer.. Men när vi satt i biosalongen så satte jag mig ner i ett säte och så skulle jag ställa min Bonaqua i den där mugghållaren. Men själva mugghållaren var sönder, där nere. Asså den som håller drickan uppe, så att den inte ramlar ner, så att det bara inte är ett "rör". Men så var det på min. Så när jag ställde drickan så ramlade ju den ner. Och jag började asgarva jätte mycket. Och så berättade jag för Denise och Michelle vad som hände så började de också skratta. Iaf nu så har vi kommit hem från stan och ätit lite. Jag hinner inte blogga mer nu, för jag måste gå till Centrum nu.

Bye// Danni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0