Trött.

Hej! Jag ska inte skriva så mycket nu, tänkte bara skriva lite eftersom att jag sa att jag skulle göra det. För drygt en timma sen så såg jag en jättebra film på 5:an. Det här är handlingen:

Amerikanskt drama från 2008. Baserad på en verklig händelse. En kvinna trodde att hennes lilla dotter hade omkommit i en brand, men sex år senare hittar hon dottern som då lever med en annan familj.

Tyckte den var jättebra. Men när man tänker efter så var den ju lite sorlig också eftersom att det var en verklig historia.
Men nu måste jag gå
Bye// ´Danni

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag såg också den. Den var super bra :)

2009-07-06 @ 11:01:37
URL: http://aslilijulala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0