...

Hej! Idag vaknade jag runt 12:30 för att min brorsa satt och dunkade in kåp dörren i min dörr. är jag vaknade så åt jag frukost sen så kollae jag på film. tänkte först se på O.C- boxen men jag kom på att Denise har glömt MIN box hemma hos Sara och den kmr jag få tillbaka i Augusti eftersom att Sara är i Iran. Men sen tänkte jag kolla på One Tree Hill-boxen men den funkade inte i min DVD. Tyvärr. Så jag bara tog någon film och det blev Mean Girls.
Idag ska jag typ inte göra något speciellt. Nu sitter jag bara vid datorn och skriver samtidigt som jag lysnar på en intervju med Tokio Hotel. Jag har inte hunnit tagit några bilder. Sen har det tyvärr inte funnits något att ta kort på. Men igår tog jag kort på en sak iaf. Den bilden får ni senare i inlägget. Och min syrra säger att jag aldrig frågar frågor, men varje gång jag gör det så läser hon typ inte de nlägger så jag kanske ska fråga mer frågor och så kan det stå på rubriken att det är en fråga så att hon ser :P. Nu kommer bilderna från igår och lite mer.


Mean Girls - som jag såg på


Tokio Hotel.


Johan Palm


Jordgubbar doppade i vit choklad och Fanta - Åt/drack igår. (MUMS!)

Nu ska jag gå.

Küss/Danni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0